Welkom!

Hallo,
Leuk dat je komt kijken en lezen op mijn blog.
Hier wil ik beschrijven met welke creatieve dingen ik bezig ben, afgewisseld met dingen die me bezighouden.
Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Anna Martijne

vrijdag 23 juli 2010

Iets uitproberen


Vorige week kocht ik bij de handwerkwinkel hier vlakbij 3 bolletjes viltwol in de kleuren rood, wit en blauw. Daar heb ik een lap van gebreid en die ten dele in elkaar gezet.
Het is de bedoeling dat ik die lap ga vervilten in de wasmachine, maar heb zoiets nog nooit gedaan, dus heb ik op Ravelry om advies gevraagd. Ik kreeg het advies om hem samen met tennisballen in de wasmachine te doen op 40 graden. Dus dat heb ik gedaan.
Nu alvast een foto van het resultaat na het breien en deels in elkaar zetten, en als hij helemaal klaar is een foto van het eindresultaat.

3 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat en of het jou gaat lukken. Bij mij blijft het te groot of te klein na vervilten. Het is niet echt gelukt tot nu toen. Laat je ons weten hoe het ging?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je netjes gebreid Anna Martijne.
    Ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben benieuwd!
    Ik vond voorheen 'vervilt' altijd een equivalent van 'mislukt', maar sinds ravelry gaat er een wereld voor me open; wat kun je daar leuke dingen mee doen!

    BeantwoordenVerwijderen