Welkom!

Hallo,
Leuk dat je komt kijken en lezen op mijn blog.
Hier wil ik beschrijven met welke creatieve dingen ik bezig ben, afgewisseld met dingen die me bezighouden.
Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Anna Martijne

dinsdag 28 augustus 2012

En de winnaar is....

Op 10 augustus jl. kondigde ik een give away aan, waarmee je kans kon maken op een door mij gehaakte tashanger.
De periode waarin gereageerd kon worden liep tot en met 26 augustus én gisteren zou ik de winnaar bekend maken. Gisteren heb ik wel geschreven, maar het is er bij in geschoten om de winnaar te vermelden...foei! Omdat er maar 2 reacties zijn binnengekomen, heb ik besloten dat zowel Ingrid van www.ingridsfreubels.blogspot.nl  áls Gera van www.septemberspring.nl een door mij gehaakte tashanger krijgen. Dames, beiden gefeliciteerd!


2 opmerkingen: