Welkom!

Hallo,
Leuk dat je komt kijken en lezen op mijn blog.
Hier wil ik beschrijven met welke creatieve dingen ik bezig ben, afgewisseld met dingen die me bezighouden.
Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Anna Martijne

woensdag 16 oktober 2013

Voor mijn vader

Voor mijn vader heb ik dit paar sokken gebreid. Gisteravond heb ik ze gegeven, mijn vader ging direct passen, maar kwam er moeilijk in, dus heb ik ze weer mee naar huis genomen om de boord te veranderen, hoe weet ik nog niet, maar daar kom ik wel uit.
Hij was er heel erg blij mee, vond het ook heel bijzonder dat ik sokken voor hem had gebreid en zelfs de kleur is helemaal goed, fijn!

4 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie sokken geworden,jammer dat het boordje niet paste.
    Je zal het al wel veranderd hebben nu.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Annamartijne , wat leuk dat ik je weer gevonden heb , ik was je blog kwijtgeraakt !!!
    Mooie sokken , jammer dat de boord niet paste !
    liefs, Patti

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha annemartijne. Heb je vroeger in zeist op school gezeten? En woonde je in 3bergen? Dan zat ik bij je in de klas. En kwam.zo af en toe bij je spelen. Daar heb ik leuke herinneringen aan. Wellicht ben jij het? Groetjes ellis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha annemartijne. Heb je vroeger in zeist op school gezeten? En woonde je in 3bergen? Dan zat ik bij je in de klas. En kwam.zo af en toe bij je spelen. Daar heb ik leuke herinneringen aan. Wellicht ben jij het? Groetjes ellis.

    BeantwoordenVerwijderen