Welkom!

Hallo,
Leuk dat je komt kijken en lezen op mijn blog.
Hier wil ik beschrijven met welke creatieve dingen ik bezig ben, afgewisseld met dingen die me bezighouden.
Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Anna Martijne

dinsdag 7 januari 2014

Oude projecten afwerken

Ik had mij voorgenomen om in de kerstvakantie te beginnen met het afwerken van verschillende projecten die al tijden liggen. Dit paar sokken is daar een goed voorbeeld van. De eerste sok was al geruime tijd klaar, maar de tweede wilde maar geen sok worden. Ik had enorme 'ruzie' om daar echt een sok van te maken, ben verschillende keren opnieuw begonnen en heb hem zelfs verfoeid en ver weg gelegd. Kortom: ik vond het zelfs helemaal niet meer leuk om er nog verder aan te breien, iets dat mij nog nooit was overkomen. Maar ja, het moest een paar sokken worden voor een kennis van mij, die het helaas niet meer aan haar moeder kan vragen, dus enige druk ervoer ik wel, ook omdat ze al twee paar sokken had die ik al voor haar breide. 
Dus, zo gezegd zo gedaan. En ja, heerlijk veel vrije tijd gehad in de kerstvakantie, zelfs met een kort verblijf op Texel. Ik zorgde ervoor, dat ik de boord van de tweede sok af had toen we op weg gingen naar Texel en ik heb heerlijk zitten breien in de auto, op Texel ook veel en op de terugweg ook. Afgelopen zaterdag ( 4 jan.) kon ik eindelijk de tweede sok afhechten en inmiddels zijn ze op de plaats van bestemming aangekomen. Ik heb via facebook vernomen dat de eigenaresse er heel blij mee is en dat ze perfect passen, heel erg fijn om te lezen.
En nu? Inmiddels weer een kindersokje op de pennetjes gezet dat ook al aardig vordert, dus dat kan binnenkort samen met een ander paar op reis naar Belgiƫ.


3 opmerkingen:

  1. Ze zijn mooi geworden, zeker alle moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik zou het echt niet kunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In this manner my buddy Wesley Virgin's tale launches with this SHOCKING and controversial VIDEO.

    You see, Wesley was in the military-and soon after leaving-he revealed hidden, "self mind control" tactics that the CIA and others used to obtain everything they want.

    These are the same SECRETS lots of celebrities (notably those who "come out of nothing") and elite business people used to become rich and successful.

    You've heard that you only use 10% of your brain.

    Mostly, that's because the majority of your brain's power is UNTAPPED.

    Maybe that expression has even occurred IN YOUR own head... as it did in my good friend Wesley Virgin's head about seven years ago, while driving a non-registered, beat-up trash bucket of a car with a suspended driver's license and on his bank card.

    "I'm so frustrated with going through life paycheck to paycheck! Why can't I become successful?"

    You took part in those questions, am I right?

    Your success story is going to be written. All you need is to believe in YOURSELF.

    CLICK HERE To Find Out How To Become A MILLIONAIRE

    BeantwoordenVerwijderen