Welkom!

Hallo,
Leuk dat je komt kijken en lezen op mijn blog.
Hier wil ik beschrijven met welke creatieve dingen ik bezig ben, afgewisseld met dingen die me bezighouden.
Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Anna Martijne

maandag 21 juni 2010

3 cadeautjes voor 3 zusjes


Sinds ik sokken kan breien ben ik regelmatig aan het bedenken wie ik blij kan maken met een paar gebreide sokken van mijn hand. Zo kwam ik op het idee om voor een nichtje een paar sokken te breien. Een lief roze wolletje was snel gevonden evenals een basispatroon. En omdat het een kindermaatje is, ben je ook lekker snel klaar. Maar ja, ze is niet de enige in het gezin, dus om jaloezie voor te zijn, bedacht ik dat haar zusjes ook iets moesten krijgen. Voor mijn moeder had ik al eens een speldenkussentje gehaakt, en met datzelfde patroon heb ik nu een rammelaartje gemaakt, door er een belletje in te doen. En toen moest er nog iets kleins verzonnen worden. Maar ook dat is gelukt. Voor de middelste van het stel heb ik een klein tasje gehaakt met een koordje eraan, zodat ze het om haar hals kan dragen. Binnenkort hoop ik ze blij te maken, 3 lieve nichtjes van mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten