Welkom!

Hallo,
Leuk dat je komt kijken en lezen op mijn blog.
Hier wil ik beschrijven met welke creatieve dingen ik bezig ben, afgewisseld met dingen die me bezighouden.
Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Anna Martijne

woensdag 23 juni 2010

Mijn allereerste sok


Dit is mijn allereerste sok die ik gebreid heb. Nou ja...nu ben ik niet helemaal eerlijk, ik had al een ander stel gebreid, maar die is inmiddels alweer ter ziele gegaan, en was niet om aan te zien. Maar ja, dat is vaak zo met eerste breisels! Dus daarom vind ik, dat dit mijn eerste echte mooie sok is. Wat mooie sokkenwol al niet kan doen. Je zoekt een mooi wolletje, neemt een basispatroon, in dit geval uit het boekje sokken brei je zo, en je krijgt al een hele mooie sok.
Een verslaving is geboren, grijns.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Anne Martijne, wat leuk je hebt ook een blog! En weet je? Deze wol komt me heel bekend voor: ik heb ze ook! Wat fijn dat je ook mee wilt breien voor Roemeniƫ, super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gosh, ik wist ook niet dat je een blog had, en wat leuk dat je met dezelfde wol bezig bent als ik, nadat ik dus van Aal hierboven haar restje gerakt heb gekregen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie sokken ...leuke kleur ben nieuwsgierig naar het merk.Ben weer op zoek naar een nieuw sokkenwolletjes.
    Groetjes Irene
    LievePluis op Ravelry)

    BeantwoordenVerwijderen