Welkom!

Hallo,
Leuk dat je komt kijken en lezen op mijn blog.
Hier wil ik beschrijven met welke creatieve dingen ik bezig ben, afgewisseld met dingen die me bezighouden.
Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Anna Martijne

donderdag 11 november 2010

Een wens is in vervulling gegaan, en meer dan dat


Al eerder schreef ik over Ravelry en over de RAK-groep, waar de leden elkaar verrassen met kleinigheidjes.
Zo mag je iedere maand een wensenlijstje achterlaten en dan is het maar kijken wat er gaat gebeuren.
Zo ook aan het begin van deze maand.
Ik had als wens aangegeven dat ik zo heel erg graag van de bekleding van de wieg waar mijn zoon en dochter in hebben gelegen een projecttasje wilde hebben en de vraag erbij of er iemand was die dat wel voor mij wilde doen.
Tja, heb wel een naaimachine, maar die wil niet meer voor - en achteruit, dus daar begin ik niet veel mee.
Gelukkig was daar Ewa die mij aanbood om voor mij aan de slag te gaan.
Ze gaf aan het een bijzondere vraag te vinden en wilde het daarom graag voor mij doen.
Ik heb een stuk van de bekleding geknipt en naar haar opgestuurd en toen begon het wachten.
Ondertussen kreeg ik de vraag of ze de namen en geboortedata van mijn kinderen mocht weten, die wilde ze er graag in verwerken, dus maar doorgegeven.
Enne........tot mijn grote blijdschap hoorde ik net een flinke plof op de deurmat, ben snel naar de brievenbus gelopen en ja hoor, daar lag een grote envelop, speciaal voor mij.
Tot mijn grote vreugde, had ze niet 1, maar zelfs 2 projecttasjes uit de stof kunnen maken.
Ik was een beetje geroerd door zoiets moois en liefs.
Ik ga ze zeker gebruiken, ze komen prima van pas.

5 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een lief gebaar, en jij bent geholpen.Mooi aandenken zo!

    Groetjes van Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anna Martijne, fijn om weer lekker bij te lezen! Wat een geweldig van Ewa, en wat zijn de tasjes mooi geworden! Je boft hier echt mee! lieve groet Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He dat is geweldig dat mensen dat soort dingen voor elkaar doen. Echt leuk en lief. Mooi dat dat nog kan in deze tijd.

    Groetjes Mariejan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOO wat een liefff en mooiii idee !!!

    Ze zijn enig geworden.
    Had een soortgelijk stofje in het blauw voor de wieg.
    EN heeft ze de data nog gebruikt ??

    Ben ook heel benieuwd welke patroontjes dit zijn, aparte modelletjes, erg leuk !!

    marian'ne m

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief gemaakt voor je en wat leuk om nu het wiegje van de kleintjes altijd dicht bij je te hebben. Heeeeel bijzonder,
    Lieve groetjes Anje.

    BeantwoordenVerwijderen