Welkom!

Hallo,
Leuk dat je komt kijken en lezen op mijn blog.
Hier wil ik beschrijven met welke creatieve dingen ik bezig ben, afgewisseld met dingen die me bezighouden.
Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Anna Martijne

maandag 6 december 2010

En wat zat er in de andere envelop? Mijn sinterRak





Vorige week berichtte ik al over 2 enveloppen die de postbode voor mij meenam. De ene envelop kon ik al meteen openmaken, omdat ik wist dat dat zomaar een RAK-je was. Wat daarin zat, kun je zien en lezen bij mijn vorige blog.
Nu is het dan tijd voor mijn sinterRAK.
Tjonge jonge, wat ben ik verwend!
Wat zat er allemaal in de envelop?
Een stel heerlijk warme vingerloze wanten, bruin. Ik heb ze vandaag al gebruikt, en zelfs dat vond ik al te warm, en dan te bedenken, dat het maar 1gr. C was.
Verder een streng wol om te verven, met daarbij 3 zakjes met verfpoeder van Landscapes en een uitvoerige handleiding voor het verven van wol. Heel spannend allemaal. Een leuk werkje voor in de kerstvakantie. De komende weken kan ik nog even op zoek naar een geschikte lege pot en een grote pan. Ik denk, dat ik maar eens bij de kringloopwinkel ga kijken. Ik vind nl. dat ik de pan die ik voor het verven ga gebruiken, daarna niet kan gaan gebruiken voor het eten.
Verder zaten er nog 3 leuke bedeltjes in de envelop, een matrusjkapopje dat je ergens aan kunt hangen en een chocoladeletter niet te vergeten.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verassing al die pakjes met de post.
    In de kringloop winkle vind je vast wel een pan om te verven.
    Leuke vingerloze handschoenen ook mooi kleurtje.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verwennerij.En idd ik zou ook niet meer eten uit de pan waar wol in is geverft.

    groetjes Hilda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met het verven, ik ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om dit allemaal te ontvangen! Spannend hoe het verven zal gaan. Ik gebruik ook nooit pannen om te verven en te koken, vaak kun je voor een prikje oude pannen op de kop tikken. Die kringloop in die loods, op het industrieterrein, heeft vast wel een pan voor je! Mooie handschoenen, wat een superpakket! groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De Sint heeft je heel erg verwend, geniet er maar fijn, ik ben benieuwd naar je gekleurde wolletjes :))

    BeantwoordenVerwijderen