Welkom!

Hallo,
Leuk dat je komt kijken en lezen op mijn blog.
Hier wil ik beschrijven met welke creatieve dingen ik bezig ben, afgewisseld met dingen die me bezighouden.
Ik zou het heel erg leuk vinden als je een reactie achterlaat.

Anna Martijne

zaterdag 11 december 2010

Kerstrakje van Anje


Vanmiddag zouden we naar het Needs midwinterfestijn in Neede, maar onderweg ernaar toe bedacht ik me, dat ik eigenlijk meer zin had om naar Intratuin in Lochem te gaan. Gelukkig was ik nog op tijd om dat te zeggen, dus zijn we naar de Intratuin gegaan. Allemaggies wat was het daar druk, maar ja, wat wil je, het is bijna kerstmis en dan wil de mens het gezellig maken in huis.
Heb meteen een leuk verjaardagscadeautje voor dochterlief gekocht, zo'n schepsleetje, en aangezien ze zeer binnenkort jarig is en er nog weer sneeuw wordt verwacht, kan ze er nog veel plezier mee beleven.

Bij thuiskomst lag er een dikke envelop voor mij op de deurmat. Jeanesbel (Anje) van Ravelry had mij een kerstRAK-je gestuurd. In de envelop zaten een lieve kerstkaart, 3 hartvormige knoopjes, een stukje kerstlint, een lief klein vilten kaboutertje en een streng wol die geverfd kan worden.

Ja ja, nu heb ik dus 2 strengen wol om te verven, ik begin er nu al zin in te krijgen.
En omdat ik al een lege pot in huis heb en als sintRAK-je o.a. verf had gekregen, ga ik snel een streng wol van kleur doen verschieten.
Natuurlijk zal ik ook daar weer een blogje over schrijven en foto's bij plaatsen.

7 opmerkingen:

  1. Jij bent weer goed verwent Anna Martijne.
    Ben benieuwd wat kleur de wol krijgt.
    Leuk altijd Lochem in de kerstsfeer wij gaan ook wel eens heen..
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben benieuwd naar je resultaten! Je bent heerlijk verwend meis (ik ook)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke verrassingen!
    Ik vind de tijd tussen sint en kerst altijd leuk, op school heerst er dan een heel bijzonder sfeertje. Iedereen verheugt zich op de jaarlijkse kerstmarkt en dan heerlijk vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent heerlijk verwend, wat een snoezig engeltje ,geniet er maar fijn van :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja een sleetje zal wel veel gebruikt worden dit jaar, heerlijke kinderpret !!

    De mama's vermaken zich liever met zon leuk pakket !!
    Ik mocht ook van die leuke knoopjes ontvangen !!

    succes met verfen ben benieuwd, MM en verf gaan niet samen !!;-)

    marian'ne m

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even langs deze weg Anna Martijne, want ik weet niet of je het antwoord via mn blog leest. Het muizenpatroon is van Alan Dart en ze zijn op 2 pennen gebreid :))

    BeantwoordenVerwijderen